INSPEKTOR (w Administracji Nieruchomości)

Etat: 
1 etat

 

DO GŁÓWNYCH ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO M. IN.:

  • bieżący nadzór nad utrzymaniem należytego stanu sanitarno-porządkowego i technicznego posesji,
  • kontrola lokali pod względem wykorzystania ich zgodnie z umową,
  • uczestniczenie w komisjach wprowadzenia i odbioru robót w administrowanym rejonie,
  • uczestniczenie w komisjach odbioru lokali opróżnionych,
  • kontrola pustostanów,
  • bieżąca obsługa mieszkańców,
  • prowadzenie kompletnej i uporządkowanej dokumentacji związanej z najmem lokali mieszkalnych.

 

INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:

  • praca biurowa przy monitorze ekranowym,
  • praca w terenie.

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie wyższe i minimum 2-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,

znajomość przepisów z zakresu działania jednostek samorządu terytorialnego, gospodarowania nieruchomościami, gospodarowania odpadami komunalnymi

 

 

WYMAGANIA DODATKOWE:

  • terminowość i dobra organizacja pracy,
  • odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność i systematyczność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich.

 

WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

  • curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz odręcznie podpisany list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wymaganych kwalifikacji i uprawnień,
  • odręcznie podpisane oświadczenie:

- o posiadanym obywatelstwie,

- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r.
Nr 101 poz. 926 z późn. zm.),

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać
    z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów.

 

OPIS SPOSOBU PRZEPROWADZANIA REKRUTACJI:

  • rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie wiedzy w zakresie przepisów prawa dotyczących działania jednostki oraz wiedzy merytorycznej.

 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie wymaganych dokumentów za pośrednictwem poczty

lub składanie w zamkniętej koperciew pok. nr 1

 z dopiskiem: INSPEKTOR AN-7 na adres:

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy

04-022 Warszawa, ul. Walewska 4

do dnia 31 października 2016 roku.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 31 października 2016 roku.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.